Springer på små moln

Jag vill inte säga att jag har köpt de bästa löparskorna... MEN jag HAR köpt de bästa löparskorna ;) Fick tips av pappa att prova dessa och jag älskar dem! Superlätta och sitter som en smäck! Inte fått ett endaste dugg skavsårsfeeling. Vilket är bra eftersom mina fötter lätt får blåsor och annat mysigt om skorna inte sitter hundra. 
 
Sen gör det ju ingenting att de är ljusblå heller. 
 
Namn:  Saucony Kinvara 9.
Köptes på Inter Sport
 
Ej sponsrad pga ingen vet vem jag är ;) OBS ej bitter! 
 
Bild från när jag gick runt i pyjamas hemma och försökte gå in dem innan första rundan!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0