Födelsedag och examen gånger 2

Hej igen! Kram till alla ni som kikar in trots att det var TIO dagar sedan jag delade mig mig av mitt liv och mina ord här. 
 
Låt oss gå tillbaka till 9 juni. En MYCKET speciell dag ;) 
 
MIN FÖDELSEDAG!
 
 
Dagen var en enda lång mystimme med härliga personer. Svårt att inte få en fin dag när man börjar med champagnefrukost. Något som jag ärligt inte gjort sedan studenten för... fem år sedan. 
 
Efter frukosten begav vi oss till Tantolunden för picknick och examenspartaj för denna kille:
 
 
Han har precis blivit utbildad dansare och när jag skriver detta har han också flyttat till Berlin. Kommer sakna honom så himla mycket, men jag tror att han kommer få det fantastiskt kul där! På picknicken råkade vi också stöta ihop med Florian och Per, två vänner som jag inte sett på länge. Picknickfilten blev större och det är fint när det bara råkar bli så tycker jag. 
 
Några timmar senare landade vi hemma hos Tove, hennes kille hade fixat en överraskningsfest för henne. Hon tar nämligen också examen, i Hållbar Utveckling! Träffade folk och skålade för henne, är så imponerad av mina vänner, de är så duktiga!
 
Seeeen... fortsatte vi till Fridhemsplan för att käka födelsedagsmiddag, för mig då ;) (Äntligen fick jag firas litegranna, tänkte jag...inte... eller kanske lite ;)) Vänner började trilla in och vi åt god mat och drack Sangria. Min enda önskan för kvällen. 
 
 
Vi lekte fotomodeller också, såklart! Och nu är jag 24 bast!
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0