Midsommar II

Onsdag, dag två på mitt midsommarfirande började med gemensam frukost. Det var tre stugor på gården som alla hade dörrarna mot en liten innergård. Där satt vi ute i solen (när den väl kom fram). 
 
Under dagen peppade vi för att ta ett dopp i havet men väl där var det ingen som var pepp längre. Vi tog en promenad istället, käkade glass och hittade en bunker. 
 
 
Jag och Axel gick all in. 
 
Foto: Fanny Karnock
 
Känner mig enormt priviligerad som säger det men tänk att dessa har använts i krig?! Helt absurt. Vet att någon av oss använder fel hand också, ingen aning om vem bara ;)
 
Lugn dag som avslutades med god mat och lekar för resten av eftermiddagen och kvällen. Tycker dagarna har försvunnit så himla snabbt den här veckan, utan att jag riktigt kan komma på vad vi har gjort. Kanske det som definierar semester, 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0