Hjärtepresenter

Jag älskar inte bara att FÅ presenter, jag älskar faktiskt (ärligt talat) att ge bort dem också! :) Det är något fint i att lägga tid och energi på att göra någon extra glad. Klyschigt - ja! Men sant!
 
Här kommer två av mina senaste... "skapelser" aka presenter!
 
Först ut är detta gigantiska hjärta som jag gav bort till Christoffer i examenspresent:
 
 
I lådan hittade han: 
  • En burk med "feel good-lappar" (bindestrecket är på fel plats! I know) I den finns massa lappar med fina meddelanden som han kan ta fram när han känner sig lite nere. 
  • Ett kort med fina ord!
  • Polkagrisar
  • En tysk-svensk ordbok
  • En ansiktsmask i form av en panda ;) Längst ner!
 
 
Nästa present var till Tove:
 
 
I den hittade hon: 
  • Polkagrisar
  • Päron- och fläderte
  • Ett kort med fina ord i
 
Jag tycker presentförpackningar höjer upp känslan så mycket. Ett billigt sätt att få presenter att kännas med lyxiga!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0