Midsommar I

Hoppas ni allihopa har fått en fin start på veckan. Jag har precis börjar jobba igen efter en vecka på Gotland, ett femdagars midsommarfirande skulle man kunna kalla det. Låt oss hoppa tillbaka till tisdag förra veckan!
 
Vi hoppade på bussen för att ta tunnelbanan till pendeltåget för att hoppa på... BÅTEN! Ja, ni förstår, jag var på toppenhumör! JAG ÄLSKAR ATT ÅKA BÅT. Vi var ett härligt gäng som åkte också! Spelade Backgammanon hela vägen, jag kom sist, tackar som frågar. 
 
Väl i Visby fick vi en guidad tur av Christoffer, det var också hans familjs gård vi skulle sova på hela veckan. 18 personer var vi där när vi var som flest, wow!
 
Foto: Fanny Karnock
 
Foto: Oskar Stålstierna
 
Efter en guidad tur och shopping åkte vi ut på landet för att säga hej till resten av gänget. Vi spelade fotboll och kubb och grillade såklart. 
 
Foto: Fanny Karnock
 
Där fick härligheten ett abrupt stopp dock och Gustav fick hänga med Oskar till akuten efter en skadad axel. Det visade sig vara en spricka i nyckelbenet och Oskar fick gå runt med mitella resten av veckan. Vi tyckte så jäkla synd om honom men han höll sig positiv hela veckan ändå! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0