Lera och Sangria

Halloj från en sliten sjusovare! Vi sprang ju Trail Run igår, jag och Erica. Ett lopp i skogen, det var lerigt och backigt och små små stigar. Kul men trångt! 

Efter några hundra meter möttes vi av en slalombacke vi skulle upp för. Va sjutton? Tänkte vi men sprang på! Sprang på och kämpade tills vi hörde musik och tillslut såg målet!

(null)

Såhär glada blev vi då! Första loppet i Stockholm Challenge klart! Orkar knappt kolla på mina skor idag, det är fruktansvärt lerigt.

(null)

Vi firade med tapas och Sangria innan vi njöt av solen! Fint väder igår hörni! Senare åkte jag till Fanny och Axel, spelade spel och kanske drack en eller två mojito för mycket. Därav sliten idag. 

Idag ska jag göra absolut ingenting, vill bara äta och ligga i soffan.

Vad gör ni idag? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0