Fem gånger Valborg

Har kikar tillbaka lite på hur mitt Valborg-firande har sett ut de senaste fem åren och det blir en liten härlig återblick!

Häng med :)

2014

Ny i Stockholm - firade Valborg med Daniella. Vi var i Gamla Stan och kollade på elden och på alla duktiga människor som tog över den öppna scenen. Avslutade kvällen på Koh Pangan med tropiska drinkar. 


(null)

2015 

Här började Gustav synas allt mer i bloggen och vi firade med Andreas och Mathilda. Åt pizza och skyndade sen till Skansen för musik och sprakande brasa. Kommer ihåg att det började regna men att jag tvingade Gustav att sitta kvar vid brasan en stund till. Älskar verkligen att sitta vid brasor!

(null)

2016

Var osäker på vad sjutton jag skulle göra det här året men fick frågan om jag vill hänga med Erica på middag med några av hennes klasskompisar. Jag hakade på, åt god mat och hade det jättemysigt! Så trevliga människor :) 

(null)

2017

Detta året var jag hemma i Småland. Pappa hade jouren hos brandkåren och vi kunde inte åka till farmor och farfar som vi brukar, så vi grillade hemma hos oss med släkten innan vi åkte till en brasa i byn. Saknar alltid familjen så mycket när jag tänker på alla Valborgmässoaftonar hemma hos farmor och farfar!

2018

I år var vi hemma hos oss ett helt gäng. Grillade, drack vin och gick sen till en brasa de har uppe på ett berg vid vårt hos. Ä L S K A R brasor! Barn försökte grilla marshmallows på de höga lågorna och vi gick hem för att umgås och spela spel :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0