En Insta-vänlig april

Vi tittar tillbaka på april. 

(null)

1 april, längtade efter sol. Bar fortfarande mössa och frös.

(null)

13 april Thea på en klippa i Västervik. Fina dagar med släkten och en försmak till sommaren.

(null)
(null)

14 april en tidig morgon. Vi kikade, fotade och njöt av soluppgången.

(null)

15 april en bild på mig och min favvoperson!

(null)

17 april och mys med en annan favoritperson.

Väldigt familjärt instaflöde och jag har kommit på mig själv med att bli bättre på att lägga undan mobilen. Både med familj och vänner. Tråkigare för blogg och sociala medier men roligare för mig eftersom jag är mer här och nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0