What UP?

(null)

Hej alla ni fina som hoppar in här och läser ibland :) blir glad för att varenda en av er tar sig den tiden och läser om mitt liv.

Hur står det till med er? 

Jag såg den här rubriken:

(null)

Den stämmer ganska bra in på mig just nu. Jag har ont överallt. Feber tar över hela hjärnan och ögonen rinner. Jag nyser och hostar. Mys!

NOT. 

Men jag hoppas ni mår bättre :) 

Igår rörde jag mig mellan sängen och toaletten. Thats it. Och det var superjobbigt. Tror att idag kommer bli ungefär likadan! Tar gärna emot tips på film och överlevnadsstrategier!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0