Vecka 11

Ny vecka, nya tag. Nej usch ;) jag ska inte fylla din dag med klyschor, det får andra göra! 

Men jag är en sådan där jobbig person som gillar måndagar. Särskilt nu när livet är ganska lugnt. Eftersom jag var hemma vid halv fem på morgonen och sen började jobba vid 12 i igår bestämde jag att det är söndag idag istället.

Den här veckan är ganska lugn, än så länge. Det är skola, en novell ska in, jag jobbar lite och världens finaste Christoffer fyller år ❤️👏 väldigt pepp på att fira honom ordentligt! 

Planerar in yoga o löpning några gånger under veckan och det blir alltid någon spontanlunch eller middag med vänner. Kanske en myskväll med mamma och Tova, om jag har tur :) 

Hur ser er vecka ut? :)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0