En fredag

Hade en spännande dag igår. Lunchade med Jaana, vilket alltid är roligt eftersom man blir pepp av henne :)

Efter det begav jag mig till Kista för att vara med i en undersökning om hur människor reagerar i nödsituationer. Lite läskigt, men kändes givande.

På vägen hem testade jag den nya självkörande bussen. Tekniken kommer ta över hela världen, tänkte jag inte. Det var en fin tur i 20km/h. 

Hann hem för middag och drog sedan på mig partystassen. Försökte få mitt hår jämnt. Gick såhär bra.

(null)
(null)

Nötte Mai på Häktets cocktailbar Vänster och hade en fin kväll. Alla drinkar hette någonting som hade med gamla Nintendospel att göra. 

Ovan ser ni första rundan. Mai tog en Super Mario och jag tog en Potion Explotion. Den får 5 av 5, supergott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0