En familjehelg

(null)

Ni ser ju på bilden ovan hur mysig min lördag var. Började dagen med att åka en mil på skidor(!!?) Helt sjukt med tanke på att det var nästan tio år sedan jag åkte sist. Har noll teknik men lyckades komma runt ändå. Varför har jag inte åkt mer längdskidor förresten? Jättekul ju! 

Resten av dagen blev familjemys deluxe. Fika hos Malin, Markus och Arvid. Mello med pappa hos Pernilla.

Idag är jag mör i kroppen, lite allmänt seg. Vi kanske ska åka lite skidor till, annars ska jag bara dricka massa te och läsa tror jag :)

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0