Detaljer

Här kommer en liten lista, för att - varför inte. 
 
Har du något smeknamn?
Kallas Olli av familj och nära vänner. Gose av Gustav för att jag är så ULTRA-mysig ;)
 
Har du något konstigt du alltid behöver göra?
Jag tjuvlyssnar och känner att jag MÅSTE skriva upp det om det är något intressant. Har tusen tjyvlyssnar-samtal nedskrivna i mobilen. Olivia <3 tjyvlyssning. 
 
Några lyxvanor?
Inte jättemånga men jag äter ute en del i perioder. Lunchar och äter middag ute med vänner. Dricker drinkar ute ibland, det är dyrt som sjutton.
 
 
Vad stör du dig mest på hos andra?
Egoism och nonchalans är nog det jag stör mig på mest hos andra. När det riktigt lyser igenom att någon tycker att den är bättre till exempel. Så jobbigt och umgås med sådana människor.
 
Vad är din sämsta sida?
Att jag är väldigt känslig. Tar åt mig för mycket, analyserar, grubblar osv. Superjobbigt. 
 
När ingen ser, vad gör du då?
Gömmer chips för att Gustav inte ska hitta och äta upp dem ;)
 
Vad är din bästa sida?
Att jag är smart, jag känner att jag ändå har ganska bra koll på saker ganska ofta men kan också vara ödmjuk inför att någon vet mer. Om inte den personen är superdryg, då tåål jag det INTE! ;)
 
 
 
 
Vilken sida av sängen sover du på?
Längst bort från dörren, alltid!
 
Vad gillar du för musik?
Svensk musik typ, tycker om att lyssna på texten. Håkan Hellström, Veronica Maggio. Lite inne i Astrid S nu. 
 
Gråter du ofta?
OJA! Jätteofta. Är en riktig känslomänniska och gråter för att jag är ledsen, glad, arg, trött eller bara till en bok, en låt eller en film. Gråter ofta när Gustav är extra fin eller säger något vackert till mig, älskar honom!
 
Finns det något du säger åt andra att göra men inte gör själv?
"Meh, skit i vad andra tycker, fuck dem", säger jag när mina vänner känner sig osäkra. Grubblar sönder när jag är ensam. Rimligt? NEJ
 
Vad önskar du dig mest just nu?
En resa. Till solen. Gärna nu, tack!!
 
 
 
Vilken maträtt är din favorit?
Vi gjorde något så himla gott förra veckan. Drömmer om den rätten sedan dess. Det var en vegansk variant av Slopy Joes. Hamburgare, fast istället för hamburgare var det en röra med krossade tomater, vitlök, gul lök och kidneybönor. Till det - rödlök, sallad och avocado med pressad lime. DOG vad gott det var!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0