Årets fångst

(null)

Bokrean har ju hållt på ett tag nu och jag har kikat in ibland. Ja, även en gång när jag var sjuk eftersom de mailade att det var halva priset - endast i butik. Tycker att de får räkna med några sjuklingar då ;) särskilt om de är Smålänningar! 

Här ovan ser ni min hög. Böckerna jag köpt det här året. Böcker som får min att läsa-hög att växa sig lite högre.

Från vänster: Sverige - en (o)besvarad kärlekshistoria, en samling berättelser från svenska kvinnor med invandrarbakgrund. 

Hiroshima min älskade - Margierite Duras

Kallocain - Karin Boye

100 balla ställen i Stockholm - Valle Westesson

Ojura - Stina Stoor

Vet du vad? - Astrid Lindgren

(null)

Boken med olika citat från både Astrid Lindgren själv samt hennes verk läste jag i fredags. Otroligt mysig!

Just nu sitter jag med en kopp te och läser Ojura :)

Läget idag - feberfri och lite piggare. Ser ljuset i sjuktunneln!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0