Viktigt budskap

(null)

(null)

(null)

Fick ett paket häromdagen, som jag helt hade glömt bort. Med snabba steg gick jag hem, alldeles för nyfiken för att söla, och öppnade. 

För ett tag sedan vann jag en av Metros Instagram-tävlingar men min lista på saker som får mig att må bättre när jag har en dålig dag.

I paketet fanns vinsten. Budskapet är så viktigt tycker jag. Det är så lätt att fastna i avundsjuka som blir till missunsamhet. Hejar på alla er att ni låter andras framgång peppa er istället. Hurra för varandra och fira ordentligt! 

Glöm inte att du är fantastisk ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0