Sedan sist

Precis som ni kanske anar i gårdagens inlägg har det hänt en hel del bara under de första veckorna av 2018. Samtidigt känns det lite som att tiden står stilla när vi går in i februari. Kanske för att en stor del av min stress har släppt och att jag inte längre har en massa saker på "borde göra"-listan utan kan fokusera på vad jag vill göra istället :) Ska embracea det och njuta. 
 
Hur firade du in det nya året då? Frågar ni kanske (eller så tycker ni bara att det är lite sent att tänka på nu). Här kommer det i alla fall! 
 
Jag var ganska opepp på nyår detta år, vet inte varför men jag hade helt enkelt ingen lust att lägga en massa tid på planering och fix. Christoffer kände lite likadant och vi körde en mysig middag- och spelkväll istället. Vi fick sällskap av Karl :) Gustav låg hemma med hög feber hela kvällen och jag åkte hem och skålade in tolvslaget med te, praliner och en massa kramar. Kan inte förstå att det är 4:e nyåret sedan vi träffades, tiden går fort.
 
 
Gustav och jag firade nyår med finmiddag någon vecka senare sen. Han fick nämligen en middag på Chutney av mig i julklapp, sååå god mat! Sååå snygg man. 
 
 
Jag och Tova har haft mysig dagar och kvällar också. Mycket fint att få hänga med henne och mamma <3
 
 
Hon har ju också hunnit fylla sju allaredan. Vi firade med spelkväll. 
 
 
Var där häromdagen också och vi fixade en pärlplatte-uppvisning. 
 
 
Vackert! 
 
Önskar er en fin torsdag :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0