Får jag lov?

(null)

Kul att det här är enda bilden jag har från en väldigt mysig och rolig lördag. Tyckte det såg ut som att träden bockade för varandra och snart skulle börja dansa. Och nej, jag var inte full, min humor är fantastisk bara! ;)

Vad gjorde du denna kalla, snöiga lördag som var så mysigt och roligt då?

Jo ni, först var jag på födelsedagsmiddag hos min vän Florian. Han har flyttat till Göteborg för att plugga så det var roligt att få se honom igen. Vi åt god mat, drack en somrig drink och han öppnade paket. Efter några timmar var jah tvungen att dra mig mot tunnelbanan för att möta Christoffer. Det var mellandags och vi åkte hem till hans vände Jakob och Simon, spelade spel, drack vin och skrattade mycket. 

Väldigt fin lördag med fina människor. Kände mig trygg och på fnittrigt humör.

Hoppas ni har fått en bra start på veckan :) ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0