33 dagar

(null)
Bild från ett bröllop för några år sedan!

Läste någonstans att det ska bli sommar om 33 dagar. Tänk va fint om det blir så trots att det känns så långt borta när isen fortfarande ligger längs vattnet här. 

Början på denna vecka går i ett. Det är plugg och jobb och plugg och jobb. Men igår hade jag något alldeles extra att se fram emot. För på eftermiddagen träffa jag Erica. Vi var ute och gick i flera timmar. Åt fantastisk mat, drack vin och pratade livet. Fint vare, och jag är tacksam över de fina människor som förgyller mitt liv så mycket ❤️

Ta hand om era vänner hörni! Och njut av alla solglimtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0