Sången är tillbaka

I flera år har jag pratat om att jag saknar att sjunga och att jag borde börja i en kör. Redan 2014 gjorde jag en audition för att vara i en musikalkör, kom in MEN tyckte att det var för dyrt. Sedan har tiden bara gått, jag har kikat upp någon kör ibland men aldrig tagit tag i det. 
 
Förrän NU!!
 
Varje måndag, hela hösten, kommer jag att sjunga i en kör som heter Joyvoice :) En salig blandning med människor som bara vill sjunga för att det är roligt. Känns superkul! :) 
 
Jag har kommit på att det är ofta jag går och tänker på något men drar mig för att ta tag i det. Ska bli bättre på att bara köra har jag bestämt. Mer power åt mig, massa power till er! Gör precis vad ni känner för hörni, sparka in prestationsångest och tveksamheter i ett hörn och bara kör :)
 
Söt bild på mig och Tovis  - varsegod!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0