Omringad av vatten

Dag 2

Eftermiddagen spenderade vi vid poolen innan vi gjorde oss iordning för middag och drinkar. Det har förresten gått väldigt bra med mat för min del. Trodde det skulle vara klurigare i och med att jag inte äter kött längre, men var de flesta gånger inget problem. :)

Här började fräknarna komma fram och håret lade sig perfekt med svett och klor ;)

Andra dagen på den lilla ön Skiathos i Grekland var vi minsann lite piggare. Vi vaknade dock ganska tidigt av att det i princip blåste storm utanför. Jag sprang ut på balkongen och hämtade in badkläder innan jag somnade om ett tag till. Det skulle vara molnigt under förmiddagen och vi såg det som ett ypperligt tillfälle att utforska staden. Jag tog med mig kameran och vi käkade glass i skuggan för att det blev såå varmt tillslut. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0