Levengood ger mig ro

Jag är en ganska lättstressad människa ganska ofta. En dålig egenskap som jag verkligen jobbar på. Fick ett tips av en klasskompis på något som gör en lugn. 
 
Lyssna på Mark Levengoods ljudböcker som han själv läst in. Blir lugn, känner mig trygg och glad. Så enkelt bara att sätta i hörlurarna och få en dos lugn och positiv inställning innan skolan ett jobbet. :)
 
Lyssnade klart denna på fyra dagar och ska lätt forstätta med flera tänkte jag. Jag kör via Nextory eftersom man får testa gratis en månad ;) Men har för mig att man får det på de flesta, typ Storytell och andra.
 
 


Kommentarer
Adina

Gå skogen, fantastiskt för lugnet.

Svar: Det måste jag verkligen göra mer!!
Olivia

2017-09-23 @ 19:16:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0