Hur en fredag kan se ut

Hej alla fina som kommer in och läser här. Blir så glad av att se att ni kommer tillbaka hit nu, efter en sommarpaus från min sida. 

Nu börjar jag komma igång igen. Huvudet är inne i skolan och vi har premiär på jobbet nu på lördag. 
 
Just nu är jag på väg till skolan för att prata ihop mig med min grupp inför ett arbete och gå på ett seminarie. 
 
Vi ska diskutera Konsekvensneutraliteten. Googla! ;) 
 
Ikväll ska jag hänga med Gustav på The Hives spelning på Gröna Lund. Det ska bli väldigt mysigt och jag känner fredagspeppen i magen. 
 
 
Hur ser er fredag ut?
 
 


Kommentarer
Fröken Träd / Gripenhjärta

Din kjol; var har du hittat den? Jättefin! :-) Letar efter något liknande då ockragul är min favoritfärg.

2017-09-08 @ 13:35:30
URL: http://frokentrad.blogg.se
Olivia Eklund

Hej! Tack, den hittade jag på Cubus :)

2017-09-08 @ 14:58:58
URL: http://oliviamariaeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0