Gult är'nte fult

Första dagarna hemma var en aning förvirrade. Min hjärna var fortfarande på semester men fick sakta komma tillbaka till skol-läge igen ;)
 
Spenderade mina dagar i skolan, åt frukost med klasskompisar, lyssnade på föreläsningar och fick höra vad alla haft för sig i sommar. All annan tid ägnade jag åt min favoritperson såklart! Hade det blivit som jag hade velat skulle vi sitta och kramas en vecka i sträck, men så funkar det ju inte riktigt ;) 
 
Vi har hängt en del i alla fall. Lite på stan, mycket hemma med Game of Thrones. Tänkte visa lite grejor jag hittade i stan. 
 
En kjol från Cubus och ett par byxor från Beyond Retro. Byxorna blev så konstifa av ljuset och bakgrunden men de är svarta egentligen. 
 
Fastnade för kjolen direkt och vill ha den varje dag tror jag. SÅ häftig färg. 
 
 
Byxorna är lite svårare att ta en helthetsbild på så jag nöjer mig med att ta på mönstret. De är annars bara raka med resår i midjan. Har ett par liknande som jag använder nästan hela tiden så tyckte det behövdes någonting lika fint och skönt att byta med :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0