Ett styck firande

Snart är det helg igen, helt galet! Dagen till ära ska jag plugga massor på Hemtentan och ta en långpromenad. Har ni något roligt planerat idag? :)

MEN hur firade jag min kära sambo förra helgen då? Kanske ni undrar. (Eller så tänker ni bara: Jaha juste han fyllde år ja) ;) Jag började lördagsmorgonen med att sjunga såklart och han fick öppna present. Av mig fick han en Terapeutisk Massage. Alltså på ett spa, inte av mig ;) 

Senare kom hela familjen Stålstierna på besök för en stor knytis-fika. Kvällen inleddes sen med pizza och spelet Rackare innan vi gick ut för att ta några glas. 

Söndagen blev väldigt lugn, vi röstade i kyrkvalet, han fick sin massage på Axelsons Spa och vi lagade god mat.

Denna helg blir det mycket jobb MEN också frukost med det gamla Sh-gänget. Vi var ju ett gäng på fyra tjejer som hängde mycket i skolan innan. Nu har dock två av dessa hoppat av, så vi ska ses för frukost och prata ikapp om livet. 

Vad har ni planerat in?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0