Tandvård och plåster

Var hos tandläkaren för första gången på flera år, kanske 2-3 i alla fall. Var lite nervös och förväntade mig det värsta. 
 
Egentligen var det liksom bara ett "dina tänder ser bra ut - det blir 600 spänn". Men ändå värt att veta liksom. 
 
Något jag inte visste dock var att man fick en goodiebag, är det bara för att det var första gången jag gick just dit? Eller får alla en sån nu för tiden? ;) 
 
Det roligaste måste ju vara att man får plåster. Jag menar allt annat har med tänderna att göra. Måste ju ha varit någon som bara "vi borde ha något mer i påsen, ja men vi tar lite plåster också" ;)
 
 
Hoppas ni har en himla fin dag, kom ihåg att ni är fett coola bara! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0