Tipsa och mixa

Så dålig rubrik ;) MEN huvudet stod helt stilla. 

Tänkte tipsa om en hemsida jag använde mig av sen början av året. Bestämde mig för att inte försöka hitta alla böcker jag någonsin läst utan bara börja med 2017. Skulle bli knäpp av att söka runt efter alla böcker jag läst under åren. Kommer absolut inte ens ihåg hälften ;)
 
Detta är hemsidan: https://www.goodreads.com/
 
Här kan man söka på böcker och skapa listor som "att läsa" och "har läst". SIdan är på engelska men böckerna finns på svenska och jag har inte haft problem med att hitta någon bok, alla finns! 
 
Man kan också utmana sig själv med att fylla i hur många böcker man vill läsa i år. Jag har, som ni ser, målet att läsa 40 böcker. Jag har redan läst 29, så jag är på god väg ;)
 
Man kan också hitta sina vänner och få tips genom att kika på vad de läser eller har i sin "att läsa"-lista.
 
 
Lägg till mig om ni joinar ;) älskar att se bokhögen växa sig större och större och få massa tips!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0