Kan man bo i en baddräkt?

Som jag skrev om häromdagen var jag och Gustav ute på jakt efter badkläder till mig! Trodde inte att jag skulle hitta någon, är väldigt kinkig och tycker sällan saker och ting sitter särskilt bra. Orkar inte att det BARA ska vara fint, vill vara väldigt bekväm också! 
 
MEN så gick vi in på River Island. Jag såg den.. tog den...provade... smsade Gustav som var i butiken att han SKULLE KOMMA O TITTA!!
 
Blev helt kär och kände mig som en modell. Precis så som kläder ska få en att känna sig. 
 
Gustav säger direkt: DEN ska du ha! Och det blev den finaste födelsedagspresenten!  Tyckte den förtjänade ett eget inlägg. Kände mig helt lycklig efteråt ;) 
 
Älskar färgerna, den sitter stadigt och bra och jag bara älskar den! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0