Helgens helg

Glad söndag allihopa, eller vad man nu säger ;) Hoppas ni har haft/har en himla fin helg! Inte? Då har ni i alla fall en dag kvar som ni kan göra något mysigt på idag :) 
 
Jag har haft den bästa helgen på länge. Min födelsedag blev helt fantastisk och igår hade vi picknick och gick på Håkan <3 Helt magiskt. 
 
Bild från picknicken! Mysigt värre!
 
 
Här stod vi i regnet som kom lite senare! Blev blöt och kall men lycklig ända in i själen. 
 
 
Idag ska jag ha världens lugnaste dag tänkte jag, tänkte sammanställa ett inlägg om min födelsedag också, kommer upp snart!:)
 
Ta hand om er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0