Födelsedagen

I fredags var det MIN FÖDELSEDAG :D Älskar att fylla år och jag hade verkligen en fantastisk dag!
 
Dagen började med sovmorgon och att Gustav fixade te på sängen :)
 
Vi tog en lugn frukost innan vi begav oss in till stan, där kikade vi på badkläder till mig. Behövde nytt och fick det i födelsedagspresent, att få välja en OCH få pepp att verkligen hitta någon. Jag är nog inte den enda som tycker att det är så hiimla tråkigt att prova just det. BLÄ.
 
Men hittade en, som satt som en smäck! Och jag kände mig supersnygg, vilket är viktigast! Kommer visa i ett inlägg imorgon. 
 
Efter lunch letade vi hatt till Gustav, han hittade en men valde att fundera lite till :)
 
Sen kom kvällen, mina kompisar ramlade in, vi grillade, spelade spel, skrattade som bara den. Älskar mina vänner <3 
 
Tack alla som gjorde kvällen så fantastisk. Och tack Gustav som fick min dag att bli supermysig!
 
 
Tog typ inga bilder under kvällen. Oskar tog upp Gustavs kamera i typ fem minuter och det är typ det jag har i bildform från hela dagen :) God mat och bubbel. Fint vare!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0