Bokcirkelmöte - deluxe

En lördag åkte jag ut till Adina för att möta upp ett gäng härliga personer.
 
 
Christoffer var där!
 
 
Adina fixade käk, Halloumiburgare!
 
 
Och Florian var där såklart. Hoppas han fick något riktigt gulligt meddelande från sina käreste här ;)
 
 
Adinas föräldrar har skaffat bin. Jag fick uppdraget att fotografera lite :) Svårt ju!
 
 
Här ser ni Elsa. Hon tassade runt oss hela dagen/kvällen!
 
 
Sen blev det dags att kika på bina. Handskar på!
 
 
Ne men se där!
 
 
Florian var lika orolig för att de skulle attackera oss som jag.
 
 
Men de var snälla, som tur var. Ballt ändå!
 
 
Här har ni mig!
 
 
Munter stämning när vi pratade om boken som halva gänget inte hade hunnit läsa klart ;)
 
 
Vi bestämde oss för att spela spel istället. 
 
 
Lite senare gick vi och badade. Preimärdoppet för i år i min nya pang-baddräkt. Älskar den! Det var svinkallt! ;) 
 
 
Efter det kalla gick vi in för lite gos istället. 
 
Himla mysig dag och kväll. Har världens bästa vänner <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0