En liten kärleksbomb från en kärlekstönt

Hej hörni!
Fint att vara tillbaka igen. Har jobbat galet och fått finbesök sen vi hördes sist. 
 
Jobbet har gått bra och jag trivs verkligen! Kommer uppdatera er lite om vad jag sysslat med snart men just nu landar jag bara i helgen som varit, den var fantastisk. 
 
Två veckor utan en hand i min, utan en självklar arm om mina axlar. Jag klarar mig,  jag mår bra och njuter av sommaren såklart men oj vad fint livet är med honom <3
 
Vi hade en hel helg tillsammans, hängde i Gränna, provsmakade varm polkagris direkt från baket, badade i den kalla Vättern, åt glass uppe på ett berg och middag vid vattnet. Fint vare, men rackarns vad fort det gick. 
 
Tacksam över alla vackra dagar jag får!
Ser fram emot att jobba mycket i veckan, ser fram emot var dagarna för mig, det vet man aldrig och det är precis DET som gör att  jag tycker om jobbet så mycket. Det utvecklar mig på nya sätt varje dag. 
 
Jag inser också, ju äldre jag blir att jag behöver känna mig självständig, att jag gör saker för min skull, för min personliga utveckling. Jag är trots allt bara 23 och det kommer nog dröja ett tag innan jag landar. Men oavsett hur resan blir tror, och hoppas jag, att livet alltid kommer att förgyllas av mannen i mitt liv.
 
Jag älskar honom, han är helt fantastisk!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0