Vad ska man säga?

Förra tisdagen, alltså för precis en vecka sen tog jag med mig Christoffer på Författarkväll med Jason Diakité aka Timbuktu. Han är bland annat den coolaste människan jag vet! Så ni kan ju bara ana hur mycket det betydde för mig att få träffa honom, även om jag tappade alla ord för att de blev för många ;) 
 
Har precis läst klart hans bok så snart kommer det upp lite tankar om den här, håll utkik. 
 
 
Kikade på bilderna Christoffer tog och hittade en säkerhetsvakt på ena hörnet, är det avundsjuka eller är han bara oerhört uttråkad tror ni? ;)
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Alltså, nej! :D

2017-02-01 @ 18:45:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0