När allt bara glider

Måste skryta om en dag som bara flöt på, ni vet när man bara glider förbi alla uppgifter och själva livet. Som att man åkte på skridskor ;) tänker jag mig.
 
Hängde i skolan hela dagen, lagom seg, men skulle fixa två radioinslag till en sändning vi skulle göra två dagar senare. Var skeptiskt eftersom det oftast kan ta ett bra tag att få tag i folk, MEN tji fick jag.
 
Andra personen jag ringde svarade direkt och bjöd in till intervju redan samma eftermiddag. Nästa person kunde också ta sig tid till intervju samma dag. HUR SJUKT? Okej, alla kanske inte förstår men det är så himla galet ändå ;)
 
Klockan blev 7 och jag begav mig hemåt, helt slut.Fick höra att det var snöstorm och massa tåg inställda men fick bara vänta i 7 minuter, 7 är ingenting i ett snöstorigt Stockholm kan jag lova!
 
Tänkte att jag skulle köpa en pizza på vägen hem för att jag inte orkade laga mat och kikade upp pizzerian som ligger 50 meter från vårt nya place OCH DE HAR GLUTENFRI PIZZA!! Ringer dem på vägen hem och precis när jag går in är pizzan klar, jag betalar och glider ut igen..
 
Skände mig swag:ig på livet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0