Hur jag välkomnade 2017

Nyårsafton måste jag ju snacka om också!
 
Hade en kanonkväll hemma hos Axel och Fanny. Vi blev ditbjudna på trerätters middag, drack vin, sjöng Håkan-låtar och körde musikquiz. 
 
Vid tolvslaget fick jag kyssa mannen i mitt liv och gruppkramas med människor jag tycker väldigt mycket om på ett berg, omringad av fyrverkerier. 
 
Här har vi en bild på mig och Oskar när vi spelar coola i väntan på tunnelbanan. Klockan var runt halv 4 och vi hade en halvtimmes väntetid på en färgglad station! :)
 
 
Hoppas ni hade en himla fin nyår och struntade i hetsen om det "perfekta avslutet på året"! Bara man umgås med fina människor blir det ju  bra :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0