Bra saker som hänt 2016

 
Att jag blev mer säker i att jag går rätt utbildning. Skoltidningen och praktiken var så jäkla roliga. Lyckades också sätta ord på vad jag vill göra!
 
 Jag vill bygga broar över kulturer, skapa förståelse och belysa kunskap som ett sätt att finna acceptans för olikheter och jag vill fortsätta den feministiska kampen för jämlikhet. 
 
Man ska drömma stort har jag hört men många kanske glömmer bort att kämpa på vägen, kanske förlitar sig på tur och livets gälla gång. Men jag tror absolut inte att mitt drömjobb kommer hoppa upp i knät på mig en dag, kanske måste jag till och med börja med att bygga grunden för dess själva existens allra först. 
 
 
 
Bokklubben startades <3 älskar särskilt denna sommardag vi hade!
 
 
Tidigt på min födelsedag ringde dessa två på, sjöng för mig och hade bakat fina muffins, älskade vänner!
 
 
Håkan-helgen <3
 
 
Eurovision song contest med alla glada människor på kungsträdgården!
 
 
Tågluffen och tre FANTASTISKA veckor med mannen i mitt liv <3
 
 
När jag började mitt nya, himla mysiga, jobb!
 
 
Hade en heldag på en ö ute i skärgården med dessa coolingar!
 
 
Pride <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0