Året som gått

2016 har varit ett så himla bra år, andra halvan bättre än första, men ändå. Det har kanske inte hänt megamycket i mitt liv ytligt sett men inuti känner jag hur mycket jag växt under året. Jag börjar känna mig starkare! Här kommer lite exempel på vad jag sysslat unde året som gått.
 
___________________________________________________________________________________________
JANUARI
 
 
Hängde på stnad-up klubb
 
 
Åkte ner till Aneby för att gå på spa med Farmor, Linn och Carro. Farmor hade den gulligaste badmössan kommer jag ihåg ;) Och att jag fick den skönaste massagen någonsin.
 
 
Jag, Gustav och Adina visade vad vi tyckte.
 
 
Vi åkte också skidor i Hammarbybacken en grådaskig dag.
 
____________________________________________________________________________________________
 
FEBRUARI
 
 
Jag och Gustav lekte med denna lilla tok tills vi blev alldeles matta ;)

 
 
Såg en väldigt bra dokumentär i kulturhuset. 
 
 
Hängde i vintersolen med klasskompisar.
 
 
Hejade på pappa i Arena Run! Han är så jäkla bra!
 
____________________________________________________________________________________________
MARS
 
 
Christoffer hakade på ner till Småland, vilket var så himla kul!
 
 
Här sitter vi påväg till en fest för att fira Carros examen.
 
 
Tova var på goshumör i Mall of Scandinavia. Vi år supergod mat och shoppade litegranna.
 
 
Vår bokklubb började komma igång. Här sitter vi hos mig och äter tacos.
 
____________________________________________________________________________________________
APRIL
 
 
Mamma bjöd på myskväll med middag på The Public och hotellövernattning! 
 
 
Jag och Adina var på den bästa pjäsen någonsin, Liv Strömquist tänker på dig. SE DEN ALLA
 
 
Jag och Gustav träffade massa grönan-folk och firade Sofia som fyllde 25 med takterass-fest.
 
 
Var den stoltaste kompisen när Christoffer visade upp sitt danssolo! Han är såå duktig.
 
____________________________________________________________________________________________
MAJ
 
 
Peppade en massa konserter!
 
 
Eurovisionpeppade på kungsträdgården!
 
 
Hittade en random fest med Jaana och vi hade det fint!
 
 
Var på utflykt med klassen i några dagar. Ett soligt skärgården <3
 
____________________________________________________________________________________________
JUNI
 
 
Jag fyllde år och överraskades med muffins och ljus av fina vänner.
 
 
Var på Håkan, såhär pepp.
 
 
Solade galet!
 
 
Åkte på tågluff med min prins!
 
____________________________________________________________________________________________
JULI
 
 
Hade en av de finaste dagarna med bokklubben!
 
 
Solade med hurtiga människor ;)
 
 
Spelade Pokemon GO!
 
 
Försökte lära mig att åka longboard!
 
___________________________________________________________________________________________
AUGUSTI
 
Gjorde så mycket fint denna månad att det blev svårt att välja ut, bra tecken. Försökte ändå.
 
 
Sprang blodomloppet i Jönköping.
 
 
Hängde på Nåttarö. Eldade, mediterade och bara hängde.
 
 
Hade en fantastisk vecka på PRIDE!
 
 
Hade en fin utekväll med vackra människor  på trädgården.
 
____________________________________________________________________________________________
SEPTEMBER
 
 
Firade min älskling med en heldag. Klättring, mat på Hermans, promenad och biljard!
 
 
Träffade min favoritförfattare.
 
 
Började jobba på Göta Lejon.
 
 
Åkte kajak för första gången. Min födelsedagspresent från Adina. Så himla roligt!
 
____________________________________________________________________________________________
OKTOBER
 
 
Var på inspelning av Talang!
 
 
Glutenfri ölprovning med mor!
 
 
Pluggade som en jäkla tok.
 
 
Fick se hur dåliga förlorare Christoffer och Adina är. ;)
 
____________________________________________________________________________________________
NOVEMBER
 
 
Hade Haloweenfest på jobbet. Jag ville inte vara läskig, som ni ser ;)
 
 
 
Var ute på den drömmigaste promenaden.
 
 
 
Simmade med Adina, vi måste ta upp den vanan igen efter nyår!
 
 
Lydia bjöd med mig på en fantastisk pjäs. Fjällets siare.
 
___________________________________________________________________________________________
DECEMBER
 
 
Klippte av mig mitt långa hår :O
 
 
 
Hade världens mysigaste dag på Junibacken med Tovis.
 
 
 
Gjorde det bästa jag vet, åkte skridskor!
 
 
 
Skrev för skolans webbtidning och praktiserade på Smålands-Tidningen.
 
 
TACK 2016!
 


Kommentarer
Adina

Simma ja! Träna borde vara bland de få saker inte ens ångest är giltig ursäkt att skippa. Man mår alltid bättre efteråt! 👊

2017-01-01 @ 14:28:22
URL: http://blondinadinatanker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0