Presidenterna

Ursäkta världens sämsta bild ;) Men det står Kungliga Dramatiska Teaterns Lilla Scen! :) Hängde med min nyfunna vän Elodie på teater förra veckan. Vi skulle se Presidenterna och jag hade i princip inte mer koll än så innan jag gick dit. 
 
Presidenterna handlade om: "tre städerskor från samhällets bottenskikt som i ett enda långt och vindlande samtal klär av varandra livslögn efter livslögn. Det är brutalt, groteskt och humoristiskt."
 
Gick ut och kände mig märklig till mods och lite okulturell, ni vet som man gör när det känns som att det fanns en djupare mening men att man inte kan se den. ;) Betyg? Tyckte den var lite rolig, mest märklig och precis som beskrivet "brutalt och groteskt". Inte riktigt min typ av teater faktiskt, men kul att ha gett den en chans!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0