Norra Brunn

Känner jag att jag på senaste tiden fått ett nytt place jag hänger mycket på. Kul för att det är många generationer som gjort likadant och för att man alltid kommer hit och skrattar minst några gånger. 
 
Redan hunnit vara här tre gånger i år och senaste gången var Soran Ismael och Magnus Betnér där. Bästa duon enligt mig och jag skrattade tills tårarna började rinna! Helt sant! :)
 
 
Blev superpepp på en dokumentär med Soran som ska komma ut på SVT och fick skratta lite åt att världen är heeelt fucked just nu. Ibland behöver man det..skratta åt när allt går utför.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0