Måndagar i februari är hårda tider. Men det är bara att gå upp och göra dagen.

Citerar ett blogginlägg från Sandra Beijer i rubriken; http://sandrabeijer.se/ 
 
Har tipsat om hennes blogg innan men jag tycker helt enkelt bara att hon verkar så bra och säger vettiga saker. 
 
För ärligt talat hörni..för jag tänker att fler känner igen sig i tankarna ovan. Att tiden känns lite tungt. Kanske är det att jag varit sjuk, blir alltid lite depp av att inte få komma ut bland folk typ! 
 
Hemlängtan tynger ner mig lite, saknaden efter familjen nere i Småland har känts lite extra i hjärtat de senaste veckorna men som tur är åker jag och min kärlek ner första helgen i mars. Längtar så fantastiskt mycket!
 
Prestationsångesten tränger sig på i skolarbetet och ibland blir det svårt att känna sig nöjd. 
 
Förmodligen saker alla känner igen sig i men till alla där ute som känner att det går lite tungt - ni är aldrig ensamma!
 
Ta hand om varandra!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0