Hjärtat mår bra

 
Halloj hörni! Det var så himla längesen jag körd en liveuppdatering här känns det som. Har ofta planerat inläggen innan så att det ska komma upp ett varje dag vid klockan 9. 
 
Men nu har jag i alla fall tid eftersom jag ligger hemma sjuk (lägg märke till mina otroligt pigga feberögon ;)). Eftersom typ alla runt omkring mig varit sjuka från och till sedan början av året är det väl inte särskilt förvånande men ändå tråkigt! 
 
Har gjort allt plugg jag kan göra för dagen och känner mest för att sova och kika på Sex and the city. Får nog bli så! Det bästa är att Gustav är hemma och kan serva med te, ja, han är bäst!
 
Tycker förresten ni också att det alltid är som finast väder när ni är sjuka, ligger i sängen och kikar ut på detta:
 
 
 
 
Så märkligt men jag tar det lite personligt ;) haha. Önskar det var sen vår eller tidig sommar så man kunde svepa in sig i en filt och sitta ute. Känner att kroppen är i skriande behov utav C-vitamin. Men men... livet är himla fint ändå. 
 
För det allra viktigaste är trots allt att hjärtat mår bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0