Helgens kontraster

Hade en så himla mysig fredag häromveckan. Mötte upp Patricia, Mai och Klara. Snackade skit, träffade folk och testade drinkar. Känner att tiden går så himla fort just nu samtidigt som jag trivs väldigt bra med att vara där jag är just nu.
 
 
Såhär såg min söndag ut. Jag kikade ikapp mig på mello och messade betyget på alla låtar till Christoffer såklart ;) Alltid fint med en nördkompis! Fixade iordning mig runt 17 tiden samma dag och åkte på något alldeles extra. Mer om det imorgon! ;)
 
 
Satte en passande etikett på mig själv också!
 
 
Tänkte förresten göra en glutenguide snart, över Stockholm så håll utkik!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0