En lördag med Tovis

Jag och Gustav hängde med min kära syster en hel lördag! Vi började med att ta bussen dit, jag poseade som om jag inte gjort något annat. 
 
 
Hade solbrillorna på och var så jäkla pepp på skridskor. Pepp på att få åka, pepp på att få se hur duktig Tova blivit. 
 
 
Vi traskade till isen. Den ligger några minuters gångväg från deras hus så det gick snabbt!
 
 
Jag visade stolt upp mina rostiga sockor.
 
 
Sen var det åka av. Det är Gustav som tagit alla bilder förresten! :) Han har inga egna skridskor och fick därför stå i solen och glassa. 
 
 
Tova var supersnabb!!
 
 
Och ramlade bara några gånger! Så himla mysigt!
 
 
Efter detta lunchade vi innan det var dags för BIO!! Vi skulle se Vaiana och jag vet inte om Tova eller Gustav var mest pepp faktiskt ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0