Arvet efter dig

Jag har läst ut en bok hörni! ;)
 
VARNING!! OM DU INTE LÄST FÖRSTA BOKEN "LIVET EFTER DIG" OCH KÄNNER ATT DU VILL GÖRA DET, LÄS INTE INLÄGGET!
 
Arvet efter dig - Jojo Moyes
 
 
Handlingen enligt Adlibris;
"Jag vill att du ska leva ett bra liv. Jag vill att du ska leva.
Med all min kärlek,
Will


Lou tampas med skuldkänslor över att hon inte lyckades förmå Will att fortsätta leva, samtidigt som hon själv ställs inför en hel rad nya utmaningar. Hon lovade Will att våga mer och att leva sitt liv fullt ut. Men hur? Och om man lärt sig att kärleken ibland lämnar en med outsäglig sorg och saknad, vågar man då bli kär igen?"
 
Boken är uppföljaren till "Livet efter dig". En bok som jag storgrät mig igenom, i alla fall genom sista delen. Denna bok har en annan vinkel. Den är sorglig men på ett hela annat sätt. Tyckte om den för att den vid flera tillfällen var väldigt oförutsägbar och överraskande. Det första ordet jag tänker på nu i efterhand är MYSIG. Boken är himla mysig, är det det du söker, LÄS! Har du läst "Livet efter dig" tror jag också du kommer tycka om att få vara med i Lous liv en stund igen! Stort plus för sidostoryn där Lous mamma upptäcker feminismen, mycket fint och roligt skrivet!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0