Småländska skogarna

Tänkte vi kunde börja där jag lämnade er, hemma i byn! Här kommer lite stunder jag fångat på bild :)
 
Vet inte om jag skrivit det så får väl ta och skryta litegranna. Jag har fått en ny kusin, Arvid heter han och är den sötaste bebisen jag sett med sina stora ögon och röda hår. Under en grillkväll hemma hos hans föräldrar somnade han i min famn och jag tar det som ett tecken på att vi kommer trivas bra ihop. Jag får också äran att bli gudmor och jag har fortfarande inte förstått det riktigt, vilken ära!
 
 
Här har vi hela familjen och som dagens unga skulle ha sagt: COUPLE GOALS!
 
 
En av mina få lediga dagar lånade jag Simons bil, hämtade upp min (lite större) kusin Thea och åkte till mormor. Vi kastade pil, firade födelsedag, badade och hängde. Träffade världens sötaste liten tjej som skrek ut hur kallt det var i vattnet på norska.
 
 
Hängde såklart med pappa och Solla också, en kväll traskade vi runt en damm, fint var'e.
 
 
Såg ett träd klappa lite tröstande på en brevlåda, fotade och visade alla jag känner men det var bara jag som tyckte det var roligt ;) (Hint till alla att kommentera att det visst var superkul)
 
 
En kväll gick jag direkt från jobbet till min faster, möttes av en fin himmel. 
 
 
Kommer tillbaka med Smålands-glimtar, jag lovar!


Kommentarer
Anonym

Kärlek ❤️

2017-08-18 @ 16:40:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0