Onsdag - nu

Hej alla, det är onsdag morgon och jag ska alldeles strax dra mig mot skolan för att möta några klasskompisar på frukost. 


Huvudet är lite överfullt av nya intryck: av all ny information och av att träffa alla klasskompisar och kollegor igen. Vi håller på med Akademiskt skrivande i skolan och det känns som att alla mest försöker väcka hjärnan igen efter sommaren.

Varannan dag ser jag fram emot en mysig höst med många koppar te och varannan tänker jag "neeej, inte än" Tänker att de flesta känner igen sig i det. 

Hoppas ni tar hand om varandra nu när hösten börjar närma sig. Många blir lite deppiga lagom till denna årstid och det är extra viktigt att vi peppar och ger varandra energi. 

Krama på alla du möter idag, mentalt eller fysiskt ;) ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0