I min telefon, del 6

Idag börjar jag skolan igen, känns lite konstigt, bra men lite stressande. Det är bara ett år kvar och jag ska skriva uppsats och ta tag i saker igen ;) Nej, men det kommer gå bra och det ska bli väldigt roligt att höra om vad mina kära klasskamrater haft för sig i sommar.
 
Här kommer, appropå ingenting, lite grejer jag sparat ner på sistone. 
 
Min faster delade med sig av fantastiska ord som jag verkligen tog till mig. Tycker alla borde det! <3
 
 
Något jag läste på Sandra Beijers blogg. Skrattar fortfarande när jag läser det. 
 
Alla har vi lite ups and downs. Ibland behöver man enkla, men starka ord. 
Villfarelser på Instagram - lovet it!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0