Hålligånget tillbaka

Heej alla ni fina som går in här och kikar, även om jag tappat hålligången här! Det var ni som fick mig att ta tag i datorn och börja skriva igen nu. 
 
Mycket har hänt sedan sist och jag tänkte tar er med på lite tillbakablickar den kommande veckan. Till helgen åker jag nämligen till Grekland, men om det får ni höra när jag är tillbaka i Sverige igen :) Det blir precis lagom till skolan börjar och jobbet kör igång med publikrep och allt! :)
________________________________________________________________________________________
 
Men för att gå tillbaka lite, tre veckor har alltså gått sedan jag öppnade dörren till lägenheten här på Lidingö igen, för första gången på en månad. 
 
Jobbet på Tranås Tidning kommer jag berätta mer om senare men det har varit så jäkla roligt och lärorikt förstås. Sedan jag kom hem har jag bland annat hunnit:
 
Ha mysiga mornar i soffan med te och varmt fluffigt täcke. (Fy vad varmt på sommaren tänker ni, fantastiskt tänker en nyvaken Olivia)
 
 
Efter en tid ifrån varandra har jag hållt extra hårt i mannen i mitt liv och vi har haft väldigt fina dagar ihop.
 
 
Och så här ser jag ut, oretuscherad, lite trött, nyklippt (av mig själv med lite hjälp av Gustav) och pepp på soliga, varma dagar i Grekland med Erica. 
 
 
Hoppas allt är fint med er och att ni är pepp på att läsa lite om vad jag haft för mig på sistone. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0