En mysig kväll helt enkelt

Varning för flera gosiga bilder. Är så galet nykär igen att jag spricker och det är så fint. Dessa är från en kväll då vi skulle ut och äta med Jaana och hennes kille, han heter förresten också Gustav. Det skapade roliga situationer ibland när båda svarade ;)
 
Kände mig för övrigt väldigt uppiffad och snygg! Älskar att hårband har kommit tillbaka nu :) 
 
 
Vi gick till Vapiano för mat och drinkar. Fick äntligen en hallonmojito, en av få saker när det kommer till alkohol som jag kan bli riktigt sugen på. Ska dricka många mojitos i Grekland är min plan, kanske har jag redan gjort det? ;)
 
 
VI har försökt få ihop denna dubbeldejt väldigt länge och det känns fint att den äntligen blev av :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0