Vem är jag...

Vid matbordet?
 
Ganska kräsen (förlåt alla i min närhet!) men är det något jag gillar äter jag massor! Är det dessutom efterrätt lever jag livet!
 
På nattklubben?
 
Går sällan på nattklubb nu på grund av inte pepp, men när jag väl är ute vill jag dansa till bra musik med mina vänner (utan ovälkomna händer på min kropp, tack!)
 
På stranden?
 
Den som vill värma upp mig lite innan jag vågar gå i. Har alltid med mig en bok, vatten och frukt eller fika. Det brukar gillas ;)
 
 
 
På efterfest?
 
Vintertid - tjejen som somnar. Sommartid - den som bara vill vara utomhus och som säkert kan få för sig att dra med alla till en soluppgång någonstans. 
 
I klädbutiker?
 
Nyfiken och provar ALLT. Tycker att det ska vara roligt att prova kläder. Men det gäller mest secondhandbutiker. I andra klädbutiker blir jag lätt uttråkad. 
 
 
 
Hemma hos andra?
 
Försiktig, fram tills jag lär känna personen ordentligt. Har tagit naps i både Adina och Christoffers säng osv ;)
 
På restaurangen?
 
Den som frågar om glutenfritt tusen gånger om och typ alltid dricker cola. 
 
I sängen?
 
För att inte gå in på detaljer då.. ;) Jag är väldigt gosig, vill kramas och skedas mycket. Bland det bästa jag vet är sovmorgnar då man kan ligga kvar länge med en bra bok och en kopp te. LIVET. Har världens finaste kille som vet om detta och kommer med te ibland <3
 
 
 
På flygplanet?
 
Lugn, verkligen inte alls flygrädd. Sitter och drömmer mig bort med blicken på molnen eller sover.
 
I skolan?
 
Nörden. Alltid varit, även om jag börjar chilla till mig. Men jag har alltid koll på vad jag ska göra och planerar mitt plugg mycket för att kunna slappna av ibland. Dras med enorm prestationsångest från och till. 
 
På café?
 
Den som köper en kopp te och sitter i flera timmar och pratar med kompisar. 
 
 
 
I ett förhållande?
 
Jag tror att jag är bra på att visa kärlek. Det är oerhört viktigt för mig att Gustav vet hur mycket han betyder för mig. Dock kräver jag nog ganska mycket bekräftelse tillbaka också. Behöver prata mycket och kramas ofta. Är annars den minst långtjuriga människan jag vet ;) Blir jag arg går det oftast över väldigt fort och jag vill lösa saker direkt. Jag går inte runt och är irriterad utan att säga vad det är till exempel. Fattar inte det. 
 
På bussen?
 
Sitter med näsan i en bok eller lyssnar på ekot eller dokumentärer i p1. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0