Lite om mig

  • Jag är väldigt noga med mina tänder. Borstar läänge, ofta tre gånger om dagen. Tar munskölj och kör med tandtråd. Fick massa beröm av tandläkaren förra gång..STOLT
  • Jag gör dock alltid något annat samtidigt som jag borstar tänderna, oftast kissar jag samtidigt..konstigt? Multitasking i alla fall. Tandborstning är ju inte särskilt kul trots allt.
  • Jag tror på horoskop. Trots att jag vet att det typ är någon som hittar på en text som kan stämma in på hela Sveriges befolkning sitter jag ändå med Metron på morgonen och tänker..jahaa...hm...ja..det stämmer ju...det ska jag tänka på.. ;)
  • Försökte just nu lära mig att bli bekväm med att gå utan bh, känner mig instängd i det liksom.. the perks of having ganska små.
  • Jag ÄLSKAR chips!! Äter hellre det än godis faktiskt, alla gånger.
  • Jag HATAR att damsuga. Jag hatar den klumpiga dammsugaren som alltid fastnar någonstans och sladden som virar in sig. Ne, usch! Här hemma har vi till och med delat upp städningen lite och jag kör mer tvätt och torkar av och Gustav tar mer ansvar för dammsugaren. ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0